امروزه سیستم های کامپیوتری نقش مهمی در تمامی مجموعه های کوچک و بزرگ دارند استفاده از ابزارهای مختلف صنعت ای تی در تمامی حوزه ها ی کسب و کارضروری میباشد. مشکلات این حوزه از دغدغه های اصلی مدیران میباشد با توجه به نقش زیرساختی شبکه و لزوم رعایت موارد امنیتی و حفظ اطلاعات شرکتها ارایه مناسب سرویس های پشتیبانی شبکه در روند کار امری بسیار حیاتی میباشد.

چگونه پشتیبانی سرویس توسط طراحان گسترش شبکه انجام میپذیرد؟ 

طراحان گسترش شبکه علاوه بر راه اندازی کلیه سرویس های تحت شبکه ،پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری از سرویس های راه اندازی شده را برای شما فراهم میکند. این شرکت مناسب ترین پیشنهادات خود را در زمینه خدمات پشتیبانی برای شرکتهای کوچک و بزرگ با در نظر گرفتن شرایط و امکانات کارفرما جهت داشتن شبکه ایی با راندمان حداکثر و امنیت بالا ارایه میدهد.

این شرکت با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف سیستم های کامپیوتری و شبکه و برخورداری از تجزبیات دو دهه فعالیت تخصصی در حوزه فن آوری اطلاعات ، تمام تلاش خود را دارد تا کاملترین و اصولی ترین راه کارها و خدمات را جهت دوام، توسعه و پیشرفت کسب و کار شما فراهم نماید.

شرکت مهندسی طراحان گسترش شبکه در سال 1377 راهکار جامعی را برای خدمات مشاوره در حوزه IT به کارخانجات و موسسات مختلف در سرتاسر کشور آماده نموده است و در حال حاضر شرکت های مختلفی از شهرهای مختلف ایران از خدمات مشاوره ای و نگهداری این شرکت بهره مند هستند.

نحوه ارایه پشتیبانی سرویس به مشتریان :

ارایه خدمات حضوری: رفع بعضی از مشکلات به صورت غیر حضوری امکان پذیر نمیباشد که در صورت بروز این قبیل موارد حضور کارشناسان در محل جهت رفع مشکلات صورت میگیرد.

ارایه خدمات به صورت ریموت : در اغلب موارد امکان رفع مشکل از راه دور توسط نرم افزارهای رایج صورت میگیرد که این امر باعث سرعت بخشی در ارایه سرویس میشود.

ارایه سرویس توسط نیروی مقیم: در برخی سازمان های بزرگ با توجه به ترافیک کاری و سرویس های خاص راه اندازی شده ، پیشنهاد میشود که یک یا چند نیروی مقیم در شرکتها بطور دایم یا نیمه وقت مشغول به کار شوند.